Плакати
Печат на пълноцветни плакати на отлични ценови пакети от Printic.bg. За запитвания и поръчки използвайте контактната форма или ☎ 0888 234 061
Стартирате нов бизнес или просто предлагате нова услуга или нещо уникално? Искате да достигнете до конкретна група от хора във Варна, Бургас, Русе, Пловдив или София? Навсякъде ви казват високи минимални количества на плакатите, които не можете да си представите къде ще залепите? Попаднали сте на правилното място!.
По поръчка, тук до няколко часа може да започне отпечатване на вашите плакати.
Точно колкото са ви необходими при това на ниски цени, без компромис с качеството на печата.
За различни количества рекламни постери от посочените моля свържете се с нас онлайн на e-mail: [email protected] или телефон 0888 234 061.
Целта на постерите може да бъде:
агитационна - при предизборни кампании;
рекламни - при промотиране на игри или гейминг събития;
информационни - за филмови премиери;
образователни - кампании против тютюнопушене;
или декоративни;
Обикновено плакатът съдържа – графично изображение и текст, а в редки случаи може да се състои или само от текст, или само от изображение.
Това, което можем да ви предложим ние, е поръчка онлайн за дизайн и отпечатване на плакати в няколко бързи и лесни стъпки:
Изберете продукт от менюто (в случая сте избрали плакати).
Изберете опциите на продукта от калкулатора за поръчка онлайн, който се намира отляво на вашия екран. След като сте избрали желаните опции, цената ще се калкулира автоматично. Така Вие ще знаете колко точно ще заплатите за изработката и печата на Вашия рекламен материал.
Изберете си готов дизайн, прикачете Ваш или ние ще изработим дизайн по Ваше желание.
Потвърдете поръчката и изпратете за изработка.
…сега ние сме на ход
Плакатите имат за цел да покажат на голяма маса от хора нещо, да насочат вниманието, да въздействат и промотират. Ето, защо принтиране на плакати е практика за разпространение на новости и вид реклама, която вече десетилетия наред доказва своята сила.
Постерите могат да бъдат различни по големина и изображения, но в едничката си обща цел имат изключителен ефект и влияния над публиката. Те позволяват на потребителите да набавят информация, с която да направят избор на продукт, да популяризират дадено събитие и да подтикнат към действия по покупка.
Добра практика за разпространение е подбиране и на целевата аудитория, подобно на тактиката, която следват флаерите. Реално плакатите те са просто уголемен вариант флаери и листовки. При изработването им от голямо значение е и това, къде ще бъде поставен. Потенциал за примамване интереса на потребители и насочването му върху стоки или услуги имат разположението, размерът и снимковото изображение.
За всяка рекламна кампания е от значение печатът на плакати да не е еднократен. От голямо значение е и партидите да не показват едни и същи изображения. Колкото по-богата наситеност от изображения има един плакат, толкова по-силна е неговата роля над психологическото въздействие над потенциалния клиент. Много често самият снимков материал за промотиране на даден продукт се заимства от течащата по медиите реклама. В други случай тя е самостоятелна.
Важно е потребителят да запамети показаната марка и паралелно с това да не я забравят.
По време на подбиране на стратегия за печат на плакати е добре да се помисли и за еднократен печат на голямо количество материали. Разлепването им може да става на периоди.
От практиката е известно, че хората възприемат картинки много по-смилаемо от прекалено обемни и ангажиращи текстове. Въпреки това плакатите позволяват върху тях да се поставят такива, при това с големи и запомнящи се шрифтове.
Животът на един плакат трае няколко секунди – хората ги поглеждат и отминават, но това, което са видели може да остави траен спомен в съзнанието им. Това обяснява и идеята те да бъдат поставяни на много и различни места, за да напомнят автономно за видяното.
Добре е плакатът да е пъстър, ярък и е важен дизайнът в него. Добре е още той да не пречи на рекламния текст. Краткият, изразителен и завладяващ текст върху него трябва да подтикне хората да го четат.